Je leven en business organiseren met 1 simpele tool?

Na enkele jaren er volop zelf mee te experimenteren, de resultaten bij mijn klanten te zien en het zelf dagelijks zo graag te gebruiken, wil ik de liefde voor Asana met jou delen!
Asana is een taak & project management tool om je leven en werk mee te organiseren. Klinkt moeilijk en complex maar dat is het helemaal niet! Met Asana kun je bv.:
– Verdelen wie wanneer welke taken gaat doen
– Je ideeën & doelen bijhouden
– Gebruiken om nota’s bij te houden
– Processen opstellen
– Gewoontes bijhouden
– Reminders voor taken die elke week/maand terugkeren
– Je takenlijst in organiseren
Asana is dus geschikt voor solo-ondernemers die zichzelf graag willen beter organiseren maar ook voor teams die gemakkelijker de taken willen verdelen en gestroomlijnder willen communiceren.
Ik gebruik het zelf bv. met mijn man om onze privé taken in te organiseren (hallo trouw overwhelm), alle taken rond een lancering voor te bereiden, een braindump te doen van alle ideeën die ik heb voor social media, mijn website, om mijn weekplanning op te maken en mijn tijdsregistratie te doen (samen met de tool Toggl).
En the best part: er is een superfijne gratis versie beschikbaar! Dus geen zotte investeringen nodig.
Alhoewel Asana een heel intuïtieve en gemakkelijke tool is om te gebruiken (ja echt!), weet ik dat het opzetten van een nieuw systeem een pain in da ass kan zijn. Daar help ik jou (en je team) graag bij!

Hoe werkt het?
- We overlopen kort de verwachtingen voor jouw workspace. Hoe ziet de structuur van je bedrijf eruit? Waarvoor precies wil je de workspace gebruiken? Hoe groot is je team? Wat is je kennisniveau rond Asana?
- Ik maak een inschatting qua acties en werklast en maak een offerte op maat.
- Na bevestiging van de offerte maak ik een voorstel voor de structuur in Asana.
- Gedurende een workshop van 2u gaan we samen de template overlopen in Asana en zorgen we dat al jouw processen, taken en ideeën een plaatsje krijgen en het logisch opgebouwd is naargelang jouw voorkeuren. Tijdens de workshop denk ik ook met je mee na hoe taken eventueel efficiënter kunnen worden aangepakt.
- Nadien plannen we nog een extra call in zodat je al je vragen kunt stellen en we nog kunnen optimaliseren waar mogelijk.
- Hierna heb je een afgewerkte workspace die je operationeel kunt gebruiken in je dagdagelijkse manier van werken. Via mail mag je me gedurende 1 maand steeds contacteren voor bijkomende vragen of updates
Resultaat: binnen 4 weken heb jij een ready-to-use workspace die jij en je team dagdagelijks kunnen gaan gebruiken!
- Verhogen van de efficiëntie in de manier van werken
- Tijdsbesparing: meer tijd om te werken aan wat er écht toe doet
- Mogelijkheden voor het uitbouwen van je team
- Meer rust omdat je minder fouten gaat maken en je ideeën opgeslaan worden
- Minder energie-verlies & stress
Kostprijs van deze workshop: vanaf 249 eur (excl. BTW) (offerte wordt op maat gemaakt)
Wil je graag ook een Asana workspace workshop inplannen met Elisa of heb je nog een vraag? Stuur dan een e-mail naar elisa.vergote@ludens-coaching.be. We helpen je graag verder!